Broek Marketing | Waar staat dat logo voor?

Een week geleden maakte ik het wereldkundig; ik begin Broek Marketing! En wat een mooie, goede en veelbelovende reacties heb ik gehad! 

 

“Wat goed van je!” 

“Past echt bij jou, je had het er jaren geleden al over”

“Gaat helemaal goed komen!” 

“Stoer!” 

 

Eén vraag heb ik meerdere keren gehad en het is een mooi onderwerp voor een blog: “Waar staat dat logo nou voor?”

 

De roos staat symbool voor mijn achtergrond en voor de kernwaarden van Broek Marketing.

 

Degene die mij privé ook kennen, weten dat de familie van mijn vaders kant rozenkwekers waren. Bij mijn vader verdienden wij al op jonge leeftijd onze eerste guldens in de kwekerij. Knippen, sorteren, plukken; er was genoeg werk op de zaterdagen en in de vakanties. Vanuit deze opvoeding heb ik geleerd dat je alles kan bereiken als je toegewijd bent aan je doel, je er alle energie in legt enaanpakken met goed nadenken combineert. Kortom, de roos staat voor vroeger, de opvoeding, het ondernemen.

 

De roos staat ook symbool voor Broek Marketing. Voor de beloftes die ik doe, mijn kernwaarden. Groei van jouw bedrijf; innovatie, agile en overleven in concurrerende omgeving (vandaar ook de kleur rood) en altijd denken vanuit de klant.

 

Wil je ook een logo wat echt bij jouw bedrijf past? Of wil je jouw bedrijfswaarden scherp stellen? Neem contact met me op!

Reactie schrijven

Commentaren: 0