Projectomschrijving iDIN opschalen

Groeikans

iDIN is in 2017 gelanceeerd als de nieuwe manier van online identificeren. Na enkele jaren was bij ING een heroverweging van de commerciele strategie voor iDIN nodig om verder te kunnen groeien. 

Opdracht

Maak en implementeer een nieuwe commerciële strategie voor iDIN en zorg ervoor dat de huidige business blijft draaien.


Acties

  1. Bepalen nieuwe commerciele strategie 
  2. Afstemming Product owners IT teams in Agile way of working
  3. Zorg ervoor dat de Business as Usual blijft draaien. 
  4. Nieuwe productontwikkeling

Resultaat

Succesvolle afronding opdracht en overdracht naar interne collega's

Referentie

“Sven heeft een periode op onze afdeling gewerkt als externe consultant op het gebied van iDIN. Naast zijn sterke inhoudelijke kennis weet Sven uitstekend zijn omgeving te managen en dingen gedaan te krijgen. Ook in een complexe omgeving als ING weet Sven zich heel goed te redden. Ik zou Sven zeker aanbevelen en opnieuw inhuren als er een positie vrijkomt”