Broek Marketing | De start: ambities moet je najagen

Hi welkom! Ik ben supertrots en enthousiast dat ik mijn eigen bedrijf begin. Dat ik ooit een eigen bedrijf wilde, wist ik al heel vroeg. Waarom en hoe ik hier gekomen ben, lees je hieronder. Als je liever kennismaakt en dit onder het genot van een koffie bespreekt, laat het me dan weten!

 

Ik ben in 1982 geboren als oudste zoon in een echte ondernemersfamilie. Mijn ouders hadden een rozenkwekerij waar ik letterlijk ben opgegroeid. Ook in de rest van de familie waren veel ondernemers. Van zoveel ondernemers om me heen raakte ik vanzelf geïnspireerd om ook ooit iets voor mezelf te doen!

 

Na mijn studie Bedrijfseconomie aan de Vrije Universiteit in Amsterdam, ben ik eerst het avontuur gaan zoeken in Australië. Ik heb daar bijna een jaar gewerkt, rondgereisd en vooral heel veel beleefd. Mijn loopbaan ben ik begonnen bij Dyson. Ik wilde namelijk eerst het bedrijfsleven in om ook te leren hoe grotere bedrijven werken. Na 4 jaar vol productlanceringen, campagnes en interessante projecten wilde ik mijn horizon verbreden. Daarom ben ik bij ABN AMRO begonnen. Een andere sector, een ander product. Bij ABN AMRO heb ik 6 jaar ook veel innovaties naar klanten gebracht en mooie marketingprojecten gedaan (zie projecten op mijn website). In die tijd is marketing erg veranderd. Van puur zenden van communicatie en lange projecten, naar continue interactie en agile werken. De kern blijft wel hetzelfde: de continue cirkel van analyse, naar strategie, naar implementatie en weer terug naar analyse.

 

 

Vanuit mijn thuisbasis Aalsmeer, waar ik woon met mijn vrouw en zoontje, begin ik Broek Marketing. Ik wil bedrijven helpen te groeien in een complexe, concurrerende omgeving. Ik ben beschikbaar als consultant of ad interim. Ik kan niet wachten! Want nu, met 10 jaar ervaring bij grote, succesvolle bedrijven, voelde voor mij de tijd rijp om echt voor mijzelf te beginnen. Ambities moet je najagen!

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0