Workshops

Tip: 1e 10 aanmeldingen in november krijgen 30% korting!


Maak stappen 

Ga sneller

Leer meer

Overtuig je MT of directie


Overtuig jouw MT of directie van jouw idee. Zet een snelle en betere stap richting verandering met een innovatie-workshop. Wij bieden twee soorten workshops aan:

  1. Maak je nieuwe ideeën concreet en toets ze 
  2. Verbeter je huidige producten en processen

Nu in november krijgen de eerste 10 aanmeldingen 30% korting!


Onze workshops

In de eerste categorie (Workshops voor het concreet maken en toetsen van nieuwe ideeën) bieden we vier workshops aan. In 1 workshop (Nieuw product bedenken) start je met je uitdaging en bedenk je uit het niets een nieuw concept. Twee workshops (Value Proposition Canvas en Business Model Canvas) helpen je je idee verder uit te werken. In de laatste workshop (Hoe toets ik mijn idee) leer je hoe je jouw idee snel en goedkoop kan toetsen in de markt. Zo leer je meer, ga je sneller en maak je stappen zonder grote investeringen.

In de tweede categorie (Workshops om je huidige producten en processen te verbeteren) bieden we drie workshops aan. In 1 workshop (Klantpersona's) gaan we in op je verschillende doelgroepen en hoe jij die beter kan bereiken en bedienen. Een andere workshop (Merkwaarden) gaat in op jouw merk; waar staat het voor en hoe communiceer je dat? De laatste workshop (Klantreis verbeteren) leer je hoe jouw klant jouw dienstverlening ervaart en hoe je dit kan verbeteren. Met deze workshops kan je, op een vaak goedkope manier, jouw klant beter bedienen en zo meer omzet halen.

Workshop overzicht

1) Workshops voor het concreet maken en toetsen van nieuwe ideeën

Nieuw product bedenken

  • 1 dag of 3 dagen
  • Bedenk een nieuwe propositie
  • Maak een plan om het idee te toetsen
  • Doe de eerste toetsen (bij 3 dagen)
  • Technieken: Ideatie, Value Proposition Canvas, Valideren

Value proposition canvas

  • 4 uur of 1 dag
  • Werk je idee uit in een Value Proposition Canvas
  • Maak een plan om het idee te toetsen (bij 1 dag)
  • Technieken: Value Proposition Canvas, Valideren

Business model canvas

  • 4 uur of 1 dag
  • Werk je idee uit in een Business Model Canvas
  • Maak een plan om het idee te toetsen (bij 1 dag)
  • Technieken: Business Model Canvas, Valideren

Hoe toets ik mijn idee?

  • 4 uur
  • Maak een plan om het idee te toetsen (bij 1 dag)
  • Voorwaarde voor deelname: een helder Value Proposition Canvas of Business Model Canvas
  • Technieken: Value Proposition Canvas, Business Model Canvas, Valideren

2) Workshops om je huidige producten en processen te verbeteren

Klantpersona's

  • 1 dag
  • Werk een klantpersona uit van je verschillende doelgroepen
  • Krijg zo helder hoe je jouw klant beter kan bedienen en bereiken
  • Technieken: Klantpersona's, interviews

Merkwaarden

  • 2 uur
  • Werk je merkwaarden uit
  • Gebruik dit als basis voor je communicatie-uitingen en zet je merk stevig in de markt
  • Technieken: Merkwaarden

Klantreis verbeteren

  • 1 dag
  • Werk je klantreis uit, ontdek waar je kan verbeteren
  • Maak een plan om dit op te leveren
  • Technieken: Customer Journey Mapping


Referenties

Gerard Krijger, Eigenaar, Qukel 

"Met Sven ga je samen op zoek naar kansen, oplossingen en beslismomenten dicht bij jezelf".

 

Josephine Dries, Eigenaar, GeneratieThuis

“Sven vraagt door tot je op de bodem zit. Zodat je jezelf af gaat vragen; hoe zit dat nou eigenlijk? En dan kun je stukje bij beetje de antwoorden gaan zoeken."

 

Nicole Kemp, Innovatie coach, ING

"The whole team Sven was coaching talks about him with full trust. They know they will move forward, because of him. Great pro-activeness and time-keeping."


Meer informatie?

Wij passen onze workshops aan op jouw wensen. Wil je deze bespreken, of weet je niet precies welke workshop je het beste zal helpen? Neem contact met ons op!